dimecres, 17 de març del 2010

Vols ser mamutaire d'honor?


No cobro cap pensió. No treballo (tinc més de 67 anys i fins i tot el govern deu considerar que amb els centenars d'anys que porto a coll ja em mereixo una bona jubilació). I aspiro a fer feina, a mostrar-me solidari i a fer-me present en nombroses cercaviles. Què vol dir tot això? Doncs que necessito "quartos".

La colla d'entitats que em donen suport s'estan espabilant per comerços, administracions públiques, convocatòries de subvencions, caixes d'estalvi, xarxes comercials, i fins i tot algun concurs per tal de donar-me teca i permetre'm materialitzar-me. Però no n'hi ha prou.

Voldries fer una aportació de 50 euros i esdevenir mamutaire d'honor? A canvi tindries un magnífic diploma per penjar a la teva entitat, comerç, partit, menjador de casa. Per lluir davant les amistats, farda més que el Barça de les sis copes. Segur. O com a mínim és més original i agoserat.

Ja sé que molta gent està afectada per la crisi. Aquests esteu excusats. Però si us ho podeu permetre, jo us ho agrairé. Tinc ganaaaaaa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada