dimarts, 7 de setembre del 2010

Ja he arribat!


Ja està... Ja he sortit de l'armari... Vull dir de l'Ajuntament! Ha estat esmentar-me i començar a ploure a bots i barrals. Cosa fina! Però ja m'agrada. Perquè a mi m'agraden les MAMULLADES. O sigui que comencem bé, en mig del meu element.

Molta gent, molt d'ambient, un pregó fantàstic de l'amic Juan Carlos... I mil moc...adors repartits en un tres i no res. Per cert, si algú s'ha quedat sense mocador, n'he deixat uns quants (molt poquets) a alguns equipaments municipals: la Torre Modolell, la Torre del Baró, el Pau Picasso (ara a l'avinguda Roureda, 23), el casal d'entitats del barri de Sales i el de l'Albarrosa. Dijous, que tenen obert, els podeu demanar. Si algú, tot i així, es queda sense, escriviu-me (elmamutdeviladecans@gmail.com), i miraré de fer-vos-en arribar un.

I si teniu fotografies de la meva arribada, m'agradarà que les envieu. Estaria molt bé!

Ah, el millor ha estat quan el Sr. Alcalde, ha proposat que jo prengui part en el pregó de cada any... M'encanta!!!!

1 comentari: