divendres, 9 de setembre del 2011

M-A-M-U-L-L-A-D-A

La segona mamullada: 2011

Festa grossa ahir a la tarda. Quan vaig veure arribar tantíssima gent em vaig espantar. Perquè servidor té capacitat de remullar tot el que se li posi per davant, però la plaça plena espantava. I a més no trobava la cuba de l'aigua. Però va ser genial!!!
Molt de sol, molta calor, molts veïns tirant aigua amb mànegues, galledes, ampolles... Nens de mesos, avis, joves, nois amb cadira de rodes, persones amb discapacitat, àvies, viladecanencs de tota la vida, nouvinguts, veïns de Gavà, el Prat, Begues, Barcelona (sí, a Barcelona, vés per on, tinc una colla de fans). Bona música, molta alegria. Pixats del mamut amb alcohol, pixats per a nens. I al final la lluita dels grocs i els negres. Sembla, però, que va guanyar la corda, que ja és dir, perquè es va trencar dues vegades.
Molta gent m'ha felicitat, però certament el mamut no seria ningú sense el vostre entusiasme. Gràcies a tots. Visca Viladecans, visca la Festa Major!
I si voleu veure el reportatge de Viladecans Televisió, aquí el teniu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada