dilluns, 29 de juny del 2015

TORNO A EXPLICAR-VOS LES MEVES COSETES.

TORNO A EXPLICAR-VOS LES MEVES COSETES.

Després d'un temps, torno al Blog a explicar-vos les meves cosetes.
Des de la Festa Major de l'any passat dins de la Coordinadora d'Entitats del Mamut de Viladecans, hem tingut un procés de reflexió pel qual a la Coordinadora d'Entitats hem pensat que haviem complert una etapa de consolidació de la meva figura i ara tocava pensar en reforçar el paper de vertebrador d'activitats en xarxa de les entitats que formen part de la Coordinadora. Aquest era un dels elements claus de la creació del a Coordinadora i de mi mateix i hem cregut oportú en aquesta nova fase treballar en aquest sentit. Entretant, les festes i sortides han continuat a un bon ritme fins aquest darrers dos mesos que ha estat quasi frenètica la meva activitat i la de la meva Colla. He estat fora de la meva estança de Can Modolell, degut a les obres però us posaré una mica al dia amb fotos del que ha passat els darrers mesos.
Ah, fins i tot m'han portat de viatge, si fins Castelló de la Plana. a meva primera sortida de Catalunya. Hauré de pensar en comprar-me una maleteta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada