dilluns, 9 de gener del 2012

El mamut, a la cavalcada 2012


És una bona manera de començar l'any. Enguany va ser la meva segona cavalcada. Al darrere de l’estel hi anava el Mamut, aquest any ben carregat de paquets i molt ben acompanyat. Em vaig posar la bufanda i el meu collar de festa, i vaig sortit amb gran entusiasme. A part de tres patges propis (jo, que mai no havia tingut servei al meu càrrec) venien tres patges més d’Asdivi. Sis persones, doncs, engalanades per repartir caramels, recollir cartes i arrossegar-me, a mi i als paquets. I també venien uns quants monitors d'Asdivi i alguns membres de la meva colla.
El millor de la cavalcada, sens dubte, són els més petits, Jo pagaria per veure’ls aquelles cares emocionades. Us deixo amb algunes fotografies perquè en gaudiu. L’any vinent em reivindico una miqueta de llum, perquè si vaig al darrere de l’estel quedo molt enlluernat.
La meva colla, abans de sortir

Els patges d'Asdivi: Jordi, Cani i Fede

Un rei blanc que, vés per on, s'assembla al cap de la meva colla









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada