dilluns, 27 de febrer del 2012

Vaig ballar sevillanes...



O ho vaig intentar. Hi vam anar uns quants de la colla i els meus dos grallers preferits. Jo em vaig atipar de cigrons. Ai, m'adono que m'explico malament. Més val que comenci pel principi. És que les entitats andaluses de Viladecans (Raíces de Andalucía, Peña Bética i Sierra Norte) em van convidar a celebrar el dia d'Andalusia. I fins i tot em van posar un mocador verd i blanc, en plan "faralaes". Anava d'una elegància, que dec ser l'enveja de tots els mamuts que es fan i es desfan.
Va ser ahir, 27 de febrer, davant del Cúbic. La idea era acompanyar les balladores de sevillanes (aquestes nenes tan super guapes que m'acompanyen), però em sembla que tots plegats haurem de practicar més. M'ho vaig passar molt bé, per això. A veure, "sevillanencs" si també us animeu a ser de la colla del mamut. Que a mi m'agrada el garbo que gasteu. I olé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada