dijous, 25 d’agost del 2011

Sóc un mamut multicultural

Vaig prendre part també de l'Entrellaça, aquella festa que el Consell de la Convivència organitza cada any a Viladecans per deixar clares dues coses:
  • a Viladecans hi ha gent de tota mena i de tot origen
  • ja que és així, bon rotllo: més val que ens coneguem i una bona manera de fer-ho és fent festa.
I se sol celebrar amb un bon àpat i una festeta. Jo hi vaig anar. I em van regalar un collaret preciós. El collaret és de colors. Està fet amb petites peces de colors de cartolina: a cadascuna hi posa el nom i el lloc de naixement d'alguna persona que viu a Viladecans. Va ser possible també perquè una colla de nois i noies, encapçalats per la meva amiga Nabila hi va estar treballant tota la tarda. Una passada! I la festa va acabar amb una exhibició de Bollywood. Fins i tot jo vaig ballar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada