dimecres, 17 d’agost del 2011

Sóc viu. Simpàtic, pero manta


Sí. Crec que això defineix bé el meu caràcter. L'altre dia un amic em va dir quatre coses, perquè si la meva vitalitat s'hagués de mesurar per l'activitat d'aquest bloc, fa uns quants mesos que estaria difunt i ben difunt.
Però és que no he parat i sóc mandrós per escriure. I és que des de l'estiu passat fins avui han passat un munt de coses. Totes elles interessants. I ara sóc a punt de començar-ne de noves. Que la Festa Major gairebé ja és aquí.
També em sento una mica infidel. Vaig començar amb el bloc... i després em vaig passar al facebook, on ja he fet uns quants amics, als quals procuro cuidar. I en el facebook em mantinc més actiu, entre d'altres coses perquè els amics em punxen: em porten fotos, m'etiqueten, pregunten qui sóc... I jo, en justa correspondència, procuro ser un mamut atent.
Us faré, però, un petit resum de les activitats d'aquest any passat. Perquè m'agradaria que aquest bloc recollís de forma ordenada (o potser no, ja veieu que a la pràctica no gaire!) tota la meva activitat. De manera que qualsevol persona pugui veure amb facilitat de quin peu calço. Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada